• وبلاگ : گل اركيده
  • يادداشت : باز امد بوي ماه مدرسه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    يک سال از اين پست ميگذره

    يا علي

    چه زود گذشت خدايا...!

    + يه دوست 
    مرسي ساده و بي ريا بود ادامه بده.
    شعر خيلي قشنگي بود .... ماله خودتون بود ؟
    + زهرا 

    خيلي عالي بود

    موفق باشي

    بسم الله الرحمن الرحيم

    السلام عليك يا علي بن ابيطالب يا اميرالمومنين

    محراب مسجد کوفه را بگو ديگر به انتظار نايستد و از شوق حضور دوست بر خود نلرزد. کوچه‌هاي خاکي کوفه را بگو ديگر خويش را مهيا نکنند تا قدوم آسماني او را در خود بپذيرند. کودکان يتيم چشم انتظار کوفه؛ پيرزنان و پيرمردان مشتاق و بيوه زنان دردمند را بگو ديگر به انتظار او ننشينند تا بيايد و دست نوازش بر زخمهاي دلشان بکشد ... که او ديگر نخواهد آمد تا مرهم دلهاي خنجر خورده‌اشان باشد.

    آسمان کوفه را بگو به سپيده صبح پيوند خورد که علي ديگر در محراب مسجد، عشق را تفسير کرد. مرغابيها را بگو بال در بال هم، سر در آغوش هم بنهيد و تا هميشه تاريخ در فراق او بسوزيد که دست عشق بر سرهايتان کشيد و رفت تا زلال جاري حق را دريابد. مسمار در را بگو که او خواهد رفت چرا که او عطر آسماني ياس را از شامگاه قبل به جان دريافته بود و روحش رفته بود پيش از آنکه جسمش رفته باشد.

    آري او خواهد رفت و زمين خاکي و آسمان پر ستاره شبهاي کوفه ديگر هرگز مناجات عاشقانه او را نخواهد شنيد که بر زمزمه ملکوتيان سبقت گرفته و ترجمان عشق خواهد بود بر زندگي خاک نشينان آن صداي افلاکي!

    زين پس ديگر آواي ملکوتي «مولاي يا مولاي» علي در مسجد کوفه قامت محراب را از شوق خم نخواهد کرد، ديگر چاه نامه دردمند علي را نخواهد شنيد و سنگ صبور کلام پر درد علي نخواهد بود که زين پس علي سکون خويش در کنار سنگ صبوري يافته است که بارها و بارها از پي‌اش سلام فرستاد! زين پس نخلهاي آشنا صداي قدمهاي علي را نخواهند شنيد که از پي پخش بذر عاشقي در ميانشان حرکت کند، اين نخلها که قامت بر افراشته‌شان را و سرهاي به سوي درگاه دوست بلند کرده شان را از علي آموخته بودند.

    ديگر زمينيان و خاکيان نجواي ملکوتيش را نخواهند شنيد و ذرات عالم امکان براي هميشه زمان در حسرت شنيدن طنين خوش‌الحان مناجاتش خواهند ماند!

    الا لعنة الله علي القوم الظالمين

    التماس دعا

    سلام
    باز خوبه كبري تصميمشو گرفته..
    اما من فقط تا سر تصميم كبري خوندم.
    فقط تا سر تصميم رفتم..هنوز خودشو پيدا نكردم..
    يا محمد و علي

    طراحي وب سايت يا وبلاگ هاي مذهبي با تخفيف ويژه تا پايان ماه مبارك رمضان- xطراحي هدر لوگو بنر به صورت فلش تخفيف ويژه اعضاي پارسي بلاگ