Image and video hosting by TinyPic کیستی تو... - گل ارکیده
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 95343

  بازدید امروز : 1

  بازدید دیروز : 5

کیستی تو... - گل ارکیده

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

لوگوی دوستان












 

درباره خودم

کیستی تو... - گل ارکیده
زهرا
وبلاگ من یه خاطره قدیمی رو برام زنده میکنه با اینکه دیر به دیر بهش سر میزنم اما همیشه از دیدنش حس خوبی بهم دست میده... خیلی دوسش دارم

 

لینک به لوگوی من

کیستی تو... - گل ارکیده

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

آوای آشنا

 

بایگانی

صندوقچه

 

جستجوی سریع

 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 

اشتراک

 

 

خداوند ـ تبارک و تعالی ـ به دانیال وحی کرد :«دشمن ترین بندگانم نزد من، نادانی است که حقّ عالمان را سَبُک می شمارد و از پیروی آنان، تن می زند» . [امام سجّاد علیه السلام]

کیستی تو...

نویسنده:زهرا::: دوشنبه 86/4/4::: ساعت 12:3 صبح

 

کیستی که من
این گونه
به اعتماد
نام خود را
با تو می گویم
کلید خانه ام را
در دستت می گذارم
نان شادی هایم را
با تو قسمت می کنم
به کنارت می نشینم و
بر زانوی تو
این چنین آرام
به خواب می روم؟

                                                      احمد شاملو




[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com